hallå våren!

solen har skinit hela långa dagen här i övik! we like it! :)
snart är det inte mycket kvar av skolan heller, sommarlovet står utanför dörren, eller nästan iallafall! :)

imorse sprang vi cooper. jag gillar det inte. långdistans är verkligen inte min grej, huvva.... dock fick jag väl en helt okej tid, man ska inte klaga allt för mycket.
men nu är iallafall testerna över för den här gången, det tackar vi för.
i övrigt har dagen bestått av lite skola, golf och PLUGGPLUGGPLUGG.. hela kvällen lång. den här uppgiften kommer att ta kål på mig, det är hur mycket jobb som helst.......

imorgon är det i alla fall fredag, morgonen inleds med nationella i engelska, skrivning, sen är det musikprov, spelning och sång, lite nervös, men det är bara till att göra sitt bästa så får man se hur långt det räcker.

snart är det alltså efterlängtad helg, med lagfest dessutom, så det ser vi absolut fram emot! :)

au revoir

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0