ny vecka!

veckan började med ett intervallpass imorse, känns grymt skönt efteråt, men de va spyisläge då..
efter bleev det teori, sen dagens enda lektion!
ikväll var det först golfmöte, sen ha jag fått bilderna från lagferren från elins kamera också, :)

förövrigt så hann jag klart samhäll/natur uppgiften igår, som höll på att döda mig,.  vilken lättnad säger jag bara...!

veckan blir förövrigt en kortis, mån-ons, för på torsdag bär det av till burvik på träningsläger med golfen! blir där tors-sön, det ska faktiskt bli riktigt roligt :)

det blev just 1-1 i hockeyn, inte bra...

solen har inte lyst idag, vilket gör att dagen har känts tyngre än på sistone.. vi får hoppas att solen kommer fram igen, och med den glädjen.



Laget säsongen 08/09!

au revoir

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0