solig onsdag!

yes, solen är framme igen! dock har det inte varit lika varmt idag som innan, men att solen lyser är helt klart ett STORT plus!

dagen började med att springa intervaller uppe på skyttis. spyisläge idag igen, men man pallade trycket. riktigt skönt efteråt, som vanligt!

annars har det inte hänt något utöver det vanliga, gjort matteprov och historiaredovisning. skulle ha gjort samhäll/natur redovisning också, men min medarbetare är sjuk, så vi fick skjuta på det tills nästa vecka.

för övrigt så har det ju också varit sista skoldagen för den här veckan! GRYMT skönt! har packat inför träningslägret ikväll, hoppas på sol hela helgen, men har garderat mig för andra förhållanden också.

jag kommer dock inte att ha någon tillgång till dator där nere, så det blir en tillfällig bloggpaus för min del. men jag är tillbaka igen på måndag!

ha det bra på valborg!

au revoir

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0