andra advent

ja, redan är det andra advent, himmel vad dagarna går. det är mindre än tre veckor kvar tills julafton och bara 25dagar kvar av det här året! vi har snart gått halva vår gymnasietid och jag tycker det var alldeles nyss vi började! jag känner att jag måste ta vara på nuet mera, och uppskatta det man har, annars kommer det snart en dag då man sitter och ångrar en massa!

några ord om helgen, lördag bestod av bänknötning på våran match där resultatet blev 3 sköna poäng, sen blev det alagsmatch med linkan, karin och cilla och efter det kom pappa och då blev det bara lite slöande framför tvn innan det blev sängen. idag fick jag spela, helt okej nöjd med min insats, och laget fick ihop 2 poäng, efter vinst i sudden, johanna med det avgörande målet, en riktig pärla! :) sen blev det att titta på j-20matchen, hann se 2 perioder, modo vann :)
sen har vi bara slöat framför tvn och pluggat lite lagom sådär.. :) haha

nej nu blire sängen alldeles snart tror jag!

au revoir

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0