tredje advent

känner att blogginläggen kommer lite sporadiskt, men vi får helt enkelt vara nöjda med det vi får, så resonerar jag!
ännu en vecka har gått, och det är bara ungefär 4dagar tills man åker hem på lov, underbart!
har fortfarande inte köpt alla julklappar, men vet vad jag ska köpa till alla, så det blir att inhandla dom nu i veckan, förhoppningsvis alla imorgon!

veckan som varit, har sett ut som de flesta veckorna gör, med ett kanske lite oseriöst inslag skulle jag vilja påstå, iallafall tisdagen var allmänt helflumm! haha
i fredags fyllde cilla&milla 18, så då blev det lite fest, som tyvärr efter ett par riktigt lyckade och trevliga timmar, spårande ur och blev mindre rolig, tråkigt!
sedan blev det match med juniorerna igår, mot löven, vinst med 6-0, dock kunde man ha önskat mer efter 67-10 i skott, men vinst iaf.. sen blev det mat på matkompaniet och bio med mamma, luftslottet som sprängdes! lite efter, alla har ju typ redan sett den, men den var riktigt bra tycker jag! trots att jag läst böckerna, så var den verkligen sevärd!
dagen har bestått utav lite julhandling med mamma, mys! sen blev det träning, där vissa gjort jättemysigt med tre tända ljus och allmänt supermysigt! :) stort +! :) sen blev det tvn, och nu måste jag ta och börja läst boken som vi ska läsa på engelskan "lord of the flies", har skjutit fram det hela veckan, men det håller inte längre,!

såå, till boken alltså.....

au revoir


tänkte att bilden var ganska passande för dagen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0