bloggdesign

tänkte att jag ska försöka ta tag i bloggandet nu. verkligen försöka också. annars blir det så att varje gång jag skriver, med större och större mellanrum, så blir det längre och längre inlägg. det blir ganska drygt att läsa, och jobbigt att skriva, vilket gör att jag inte orkar därför heller. skärpning alltså.

som ni ser så har jag fått en bloggdesign! wow, måste jag säga. det tog sin lilla tid, men tack vare bästa therese så är det nu gjort! kan inte påstå att jag gjorde alltför mycket nytta. hehe

annars så befinner vi oss i åsele just nu, hela den här veckan och nästa, känns skönt. dock en massa som ska göras hela tiden, inte många lediga stunder.

snabb sammanfattning av tävlingarna den senaste dryga veckan:
- yz i sollefteå gick riktigt skit.
- seriespelet i östersund/storsjöbygden gick riktigt bra, laget ligger tvåa inför sista omgången!
- skandiatour i bollnäs, gick bra, kom 4a och karin 3a!
dessutom har jag nu sänkt mig till 9.0 i handicap, stolt singelhandicapare allstå!
 
siiter och ser wimbledonfinalen just nu, federer-roddick. riktigt spännande faktiskt. jag, som många andra trodde nog att det skulle bli en tämligen enkel seger för federer, men roddick har spelat riktigt bra och federer spelat lite knackigt. utgången är verkligen oviss.

nu ska jag ta och göra någon nytta men jag lovar att det inte ska dröja lika länge innan jag återkommer nästa gång.

au revoir

Kommentarer
Postat av: therese

hähä, puss =)

2009-07-06 @ 01:17:37
URL: http://tth3rese.blogg.se/
Postat av: therese

du är bätttree!

2009-07-06 @ 01:34:36
URL: http://tth3rese.blogg.se/
Postat av: Caroline

Vi måste hitta på nått nån dag! :D

2009-07-06 @ 15:31:10
URL: http://ingenjavlafantasi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0