midsommar

så är det midsommar, känns verkligen inte som det? konstigt, dagarna bara flyger iväg och jag hänger knappt med! vädret varierar, men just nu är det uppehåll iaf.

veckan har bestått av en massa golf. i måndags åkte karin ner till gävle för tävling där och min resa avgick på tisdag morgon ner till vassunda (sigtuna, nån mil nedanför uppsala). det gick väl inte helt kanon att spela, men kom 5a, så man ska inte klaga! karin däremot, gick och vann sin tävling! vad är oddsen liksom?? helt otroligt, men stolt syster är man iaf! :) hihi.
var rätt roligt där också, för det var jättemånga som trodde att jag var karin. tycker verkligen inte att vi är så lika? men det var en gubbe som kom fram och skulle gratulera mig till vinsten, jag fick hänvisa till karin, haha.. rätt kul ändå.

kom alltså hem till övik igårkväll och resan hem hit till åsele gick idag. skönt att vara hemma och faktiskt få stanna ett par dagar nu. blir här ihelgen plus måndag och tisdag, med ett liten utflykt till sollefteå för inspel på söndag. sen blir det golf resten av nästa vecka också. fantastiskt roligt och spännande spel, även om det tar på humöret ibland!

ikväll blir det mys med bruds.
ha en kanoners midsommarafton!

au revoir


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0