sweet summer

slänger in ett snabbt inlägg. märker att jag varken har tid eller ork att blogga speciellt mycket, så det får bli det det blir.
solen skiner nu om dagarna och we like it! tillbringar den mesta tiden på golfbanan och trots dom eländiga, förbannade knort-myggen så är det såklart helt underbart! :)
tränar också så mycket som det går :)

nu kommer det att bli golf varenda dag i en vecka och endast två av dom dagarna kommer jag befinna mig i Övik, annars så är jag någon annanstans i sverige, så vi får väl se om jag hinner slänga upp ett inlägg om hur det går! ska försöka!

ikväll blire iaf therese och kanske anna! :) mys.!

hare bra!

au revoir

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0