.

onsdag igen.
ingen träning för mig imorse, sov istället. får dock typ ångest över att jag inte tränar. känner mig så jävla lat. men förhoppningsvis blir det bättre så jag kan köra på till veckan igen.

annars så fick vi sluta tidigare idag, typ 1 istället för halv 4, riktigt värt! efter skolan blev det golf på vecke. regn blandat med uppehåll var vädret. vi gick korthålsbanan med lite olika varianter. riktigt trevligt, med en hel del skratt, vilket jag behövde. känns ändå ganska bra inför helgen, om det nu ordnar sig med allt, vilket jag verkligen hoppas på. har dock blivit en hel del jobb med det, ännu en stressfaktor...

känner att sängen lockar, redan, men måste fixa färdigt svenskan först, usch å blä....

au revoir

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0