friluftsdag

jag gillar inte friluftsdagar, iallafall inte sånna som vi hade idag. vi gick och gick och gick. vi befann oss i skogen och det var varmt. det var bara rötter och stenar att gå på, så man var tvungen att titta ner i marken och kunde alltså inte heller titta på den fina utsikten. vi gick en omväg på väg tillbaka, trots bra tempo gick vi i nästan 3 timmar, där stor del av biten var uppför. allt var alltså enbart och endast jobbigt. det enda positiva var att dagen var kortare än en vanlig dag, det gillas.

annars sså hade vi golfträning senare, har bbörjat testa ut en ny driver, men än så länge har ingen klickat. mizunodrivern är fortfarande favorit, trots att den går lite för kort.
efter det körde vi ett stenhårt pass på gymmet på arenan med jocke. svetten sprutade hos alla deltagare, och jobbigt var det, men efteråt känns det super.

imorgon blir det fortsatta tester, så många som min dumma hälsena tillåter, idag var det inte alls bra..........

förövrigt så saknar jag therese, även om du är tillbaka i Sverige efter din utlandsresa, så blir det som ingen skillnad för mig. det suger. vi träffas alldeles för sällan......
saknar också anna, emma, maddde, ja typ åsele i sig också... tur att det snart är sommarlov!!

hmmm, måste bara tillägga att jag nyss fick en vattenballong på mitt fönster, nu kom en till också... tyckte jag såg bea, bagge och elin.....vilka busiga ungar!

nu blire sängen, god natt!

au revoir

Kommentarer
Postat av: anna

saaknar dig oxå! sjuukt mycket! :/

2009-05-27 @ 16:04:33
URL: http://noordiin.blogg.se/
Postat av: therese

saknar dig megamycke. de känns som att vi aldrig hinner träffas tillräckligt, alltid äre nåt annat ;\ menmen..... snart äre sommar!

2009-05-27 @ 18:06:59
URL: http://tth3rese.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0