mamis dag

grattis mamma på födelsedagen :) tror det är första gången jag inte är hemma på din födelsedag, känns konstigt, men det är väl också en del av den här biten med att växa upp antar jag..

idag blev det sista testerna, prov i samhälls, gick bra tror jag (exakt samma frågor som indstuderingsuppg. värt??) sen lite träning, lyssnade på peter erlander som var här och ssnackade, sen blev det att titta på dom andra som sprang cooper.. fan, dom sprang på bra idag måste jag säga. men jag ville också springa! bajs, ja hatar att inte få va med,det suger totalt......

sen har jag också hunnit med att se ett antal sex and the city avsnitt med mathilda och malin, det är riktigt bra .:)

imorrn blire norrfällsviken och golf hela helgen! me like it!

au revoir

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0