söndag

jag ber om ursäkt för min totala brist på bloggande nu på sistonde, ska försöka skärpa mig.
en liten uppdatering för vad som hänt de senaste dagarna iaf.

torsdagkväll tog jag och syster iaf handledarkursen, så när vi fått alla papper godkända, så får vi äntligen börja övningsköra. det är på tiden kan jag lova. efter kursen åkte vi hem till åsele med mami och papi. drog skolken fredag alltså, och fick en tredagars helg, skönt!
dom tre dagarna har som vanligt gått fort, men egentligen har vi gjort just ingenting. vi har varit och slått på rangen på åseles golfbana som faktiskt ser ovanligt grön ut för att vara (citat Petter) "ända uppe i alperna". sen har vi hjälpt till lite hemma, krattat gården och sådär. lite plugg har också hunnits med.
annars så har det varit strålande väder nästan hela helgen, uppemot 25grader i solen! vi åt en fantastiskt god middag ute i lördags och det kändes som om det skulle vara högsommar! me like it! den övriga tiden har tillbringats med att sitta i solen och läsa. är inne på tredje Stieg Larsson boken nu "Luftslottet som sprängdes", har läst böckerna förut, men dom är jävulskt bra ändå! helt klart läsvärda!

imorgon börjar alltså en ny vecka igen, men bara 3 dagar! helt värt faktiskt, lång helg igen! wiie.

nu blir det sängen och tillbaka till boken.........

au revoir

Kommentarer
Postat av: Caroline

SV: Taack! :D

2009-05-18 @ 22:19:28
URL: http://ingenjavlafantasi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0