en speciell dag

jomen visst håller ni väl koll på vilken dag det är! för det är ju inte vilken dag som helst, det är min och min kära systers födelsedag! för exakt 17 år sedan föddes två små sparvlar, som kom att bli 2 hockeylirare, vem kunde tro det? ;) haha

i vilket fall så är jag imponerad av min täta uppdatering, väldigt imponerad. kanske beror det på att det är en sådan fantatisk dag idag? :)

dagen har hittills varit bra, förutom att det regnar.. det är inte okej att det regnar i november! nu ska det komma snöö juuu!

annars så blire inte heller någon is för mig ikväll, tack vare att jag fick ett skott på foten i förrgår, och svullnaden har inte gått ner än och foten är jätteöm, så det finns inte en chans att jag får i den i skridskon. känns jättepissigt, men får köra office istället, lär bli cykelintervaller, jippi! (nnooot?)

annars så tog jag svinsprutan imorse också (på sin födelsedag-inte okej egentligen!!) men jag överlevde och det var inte så farligt som alla velat intala mig! hoppas jag iaf!

annars så är ju som fällman lite rolig också, tro inte på allt hon skriver! HHAHA

au revoir

Kommentarer
Postat av: Sveea

Grattis :) vänta några dagar bara så kommer du gå baklänges.

2009-11-17 @ 19:09:23
URL: http://sveea.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0