hallå igen

återigen ett blogguppehåll, men det var väl iof inte oväntat. skulle kunna skylla på att jag inte haft tid, men å andra sidan så är det ju fult att ljuga. för tiden har faktiskt funnits, men orken har däremot verkligen inte velat infinna sig, så därför har bloggen blivit lidande, som vanligt!

i alla fall så spelade vi "årets match" (som vår kära religionslärare har sagt, och tjatat om i flera veckor) idag. damhg, mot lärarna. en svidande förlust för oss, när deras sista mål kom när det var 19 sek kvar av tiden.. men vi biter ihop och sväljer stoltheten. eller? njaa..

i övrigt så blir det en liten tripp till umeå imorrn, för att spela 3 matcher. regionsuttagning. och förstås så befinner man sig i toppform också, efter att ha tränat 2 ggr den här veckan, eftersom man varit sjuk, toppen! dessutom så är jag utelämnad och övergiven av mina övriga modokompisar, så jag spelar ensam i den norra delen av regionen, tack för den!

i vilket fall så blev det förstås ett ganska långt inlägg, som vanligt, eftersom det dröjer så länge mellan varje, att det blir ganska mycket att skriva om.
men på återseeende, så får vi väl se hur länge det dröjer till nästa gång! :P

au revoir

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0