hallå torsdag

ännu en trött dag, konstigt vad trött jag är hela tiden? kanske beror på det otroligt TRISTA vädret, det går inte annat än att klaga på det.., ingen gillar det, det är synd bara att vi inte kan göra nåt åt saken..blää

annars så har dagen bestått av skola, teori med robert om skador och sen lite golfträning på det. känns otroligt omotiverat med golf just nu, på alla möjliga vis, men det är bara att kämpa såhär i början, man har ju igen det senare..

snart blir det iväg på träning, först lite fys sen ska jag försöka gå på is, får se vad foten säger. hoppas det går bra!

annars vill jag bara skicka iväg en tanke till min kära farfar, som ligger på sjukhuset med en bruten lårbenshals, stackarn! tycker så otroligt synd om han, hoppas bara att allt löser sig bra, han börjar ju bli till åren nu...

au revoir


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0