helg!

vaknade imorse och när jag kollade ut genom fönstret så var det faktiskt frost på backen! ingen snö, men dock ett steg i rätt riktning, temperaturen har sjunkit ner under 0-strecket och verkar faktiskt stanna där också!
gick ut på en uppfriskande promenad och nu har mamma och pappa kommit, mys!

helgen kommer att bestå av en hel massa hockeytittande. tack vare min fot så blir det inget spel för egen del.
idag börjar det med j-20 match, som spelas på kempis(!), sen blir det DJ-match, sen dam-match och tillslut a-lags match, ganska dumt egentligen att alla matcher ligger på samma dag, men för mig gör det inget, eftersom jag inte ska spela, så är det bara kul att få se en massa hockey!
imorrn är det bara damerna som har match, returmöte mot leksand.

ikväll får jag träffa therese och anna också, dom ska se a-lagsmatchen!
det känns som att den här helgen kommer att bli kanon!! :)


jag vill att det ska se ut såhär igen!!



au revoir

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0