homeee

är hemma i åsele över helgen. eller rättare sagt så blev det halva veckan, onsdag kom vi hem, tack vare den där svininfluensasprutan, för sjuka blev vi, både jag och siss. helt sjukt irriterande.....
i vilket fall så var det helt okej skönt att komma hem också, det klagar vi absolut inte på och några extra dagar skadar ju faktiskt inte. :)

min fot krånglar fortfarande, efter skottet på matchen, det gillas inte.. hoppas det ordnar till sig fortast, annars blir jag ledsen....

i övrigt sitter jag och lyssnar på julmusik och längtar mer och mer efter julen. dock så uteblir snön ute och det är ett STORT minus.. gillas verkligen inte.. hmfrrfgrff...
när jag läste världens bästa Carros blogg blev jag typ sentimental också, tänk va allt va lätt när man var liten.. men aja, nu är vi inte det längre, och det är bara att kämpa på, även när det är tungt...

det här blev ett konstigt och förvirrat inlägg utan någon som helst logik. men sånna kanske måste få komma ibland också. nu ska jag gå upp och kolla på Astrids jul, Karin har rotat bland gamla godingar.. Mys!! :)

au revoir

Kommentarer
Postat av: Anonym

tyckkk du kan uppdatera mer! =)

2009-11-22 @ 19:27:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0