onsdagen

träning, skola med 2prov och röntgen, så har min dag sett ut hittills.
proven gick väl sådär, matten vi håller på med nu är svår, det är jobbigt.. engelskan var dock lätt.. ;p röntgen gick bra visade det sig, inget trasigt, det var ju tur det! så nu är det bara att köra, så fort smärtan är överkomlig, alltså inte riktigt än.. därför blir det cykelintervaller ikväll, wihoooo,?!.....  i vilket fall så fick jag märka av att ett tyst väntrum på ett sjukhus inte gör det lätt för en trötter att hålla sig vaken.. usch, satt typ och halvsov hela timmen jag väntade..;p

annars så är vädret så otroligt TRÅKIGT! hatar verkligen att det regnar i november, det är ju till och med snart december! vad är det som händer? det ska vara vitt ute nu!!!

nu kurrar det i magen, tror jag ska gå och börja laga lite mat, blodpuddig står på schemat, MUMS! :)

au revoir


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0