i guess this is who i am

Fredagen den trettonde. Det sägs att den dagen ska vara otursdrabbad, men jag vet inte riktigt om jag ska tro på det. För vissa kanske. Såg att Icebreakers buss hade krockat imorse, det kan man ju kalla otur. Men något mer i den stilen tror jag faktiskt inte att jag hört om idag, så mest troligt är att den här dagen inte är mer otursdrabbad än någon annan dag. Det tror jag. Kom att tänka på att vi gick ut nian fredagen den trettonde, det var i juni, men iaf. Det är 2 år och 2 månader sen, galet vad tiden går..

Idag har iaf solen skinit konstant hela dagen. Drog upp på skyttis på förmiddagen och körde ett pass där, vilket innehöll lite sprinter och snabbhet samt lite intervaller. Grymt jobbigt, speciellt i den här värmen, svetten ba forsade! Sen blev det lite stekning här på valla, härligt värre!! innan det bar iväg på träning igen. Efter det har kvällen spenderats framför tvn, en film som faktiskt var helt okej!

Nu blir det sängen, isträning imorgon igen!

Ibland känns allt bara hopplöst. Ingenting funkar, jag vill bara därifrån.
Ibland önskar jag att jag vore någon helt annan, vem skulle bry sig liksom? Jag kunde vara någon annanstans, göra någonting annat, ha andra problem, andra erfarenheter och slippa allt som snurrar runt, runt utan att vilja komma till rätta. Ibland känns allt bara så jävla jobbigt och meningslöst.
  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0