I wanna seize the day, like it's the greatest thing that ever happened

Sitter i Åsele hemma hos mamma. Har just diskat bort efter lunchen och väntar nu på att bli klippt, men först efter att mamma har klippt Karin klart.
Kom till Åsele i måndagskväll, efter att ha kört första mörkerkörningen i min bilkarriär. Var lite annorlunda då man var tvungen att tänka på att blända av och sånt, men annars så gick det bara fint!

Gårdagen blev en lugn dag, ett pass på gymmet, ett pass på crosstrainern och ett besök hos farmor, annars bara chill och så, man passar ju på att njuta av dom sista sommarlovsdagarna!

Dagen började med ett gympass, sen har jag käkat lunch, handlat och ska som sagt bli klippt snart, sen ska mamma också färga håret på mig, behövligt! Efter en sommar med ändå rätt så mycket sol, så har håret blivit en hel del ljusare, så nu ska det bli mörkt igen! Efter hårfärgningen ska vi laga lite mat, både sånt som ska frysas in och sen blir det hemmapizza till middag! Ikväll väntas fotbollsträning.

Imorgon bär det av till Övik igen, träning imorgon kväll. På fredag blir det en dagstur till Sundsvall och IKEA/Birsta City, ska bli skoj!

Sitter och lyssnar på Ola- Overdrive, skönt gung!

Nu va visst Karin klar, så nu är det min tur att hamna under saxen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0