kocken?!

Idag har jag stått i köket nästan hela dagen. Började dock med ett träningspass, men sedan intog jag köksposition. Jag och mami lagade både kycklinggryta och köttgryta, egna påhittade recept med allt möjligt gott i, smakade super! Så nu är dessa grytor nerfrysta för att medtagas till Övik och konsumtion, längtar redan! Sen blev det lite handling, inplockning av jordgubbar och uppsättning av gardiner hos bror, innan det var dags att laga middag. Det blev pasta carbonara alá clara markeby, vilket såklart smakade underbart! Nej, helt ärligt var jag lite orolig först, blev lite stress och kaos, men när det väl var serverat så blev det kanon! Är riktigt stolt över mig själv =)

Nu ska jag cykla förbi Therese, sen bär det av på fotbollsträning i regnet. Känns faktiskt ganska inspirerande trots regnet, var typ över en månad sedan jag tränade fotboll, så det är helt klart dags!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0