sometimes i wish i could just disappear

Sitter hos Elin och Julia och tar det lugnt just nu. Dagen hittills har bestått av stan en sväng, såg EMD (jävlar va snygga dom är!!!), tittade runt lite grann och mötte sen upp Elin när hon tränat klart. Hade själv också tänkt träna idag, men jag vaknade med värsta huvudvärken så jag vilade istället.
Annars idag blir det nog mest bara chill, vi ska laga något gott till middag tänkte vi och sen ska vi ner och titta på EMD, igen ;), och ikväll blir det nog en film skulle jag tro, bara mys :)

Gårdagen var en riktig skitdag, mestadels, orkar inte säga mer än så.. förutom att ibland kan ju vissa bara ta sig i röven och dra nån stans...

Nej, nu ska jag ta och va social med mina vänner här, ha en trevlig lördag =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0