söndag

Så var söndagen förbi också.
Klev upp typ 10, käkade frukost och åkte iväg på träning. Efter träningen städade vi omklädningsrummet, tog bort alla grejer som har legat överallt och så, nu ser det riktigt bra ut måste jag säga! =)
Efter det blev det hem, käka en sen lunch, coop och sen har jag bara chillat. Gick och mötte Karin när hon kom från bussen, annars så har jag suttit vid datorn, läst teori, sett lite tv och sådär. Helt enkelt laddat upp för ännu en skol- och träningsvecka!
I veckan väntar för övrigt också tester, puuh är inte taggad direkt, men det får väl gå som det går!

Dagens klantigaste var förövrigt jag när jag stod och skar ananas innan. Jag slant med kniven rakt i pekfingret, blödde jättemycket gjorde det. Dessutom gjorde det rätt ont också, jag skrek typ rakt ut, men det var nog mest för att jag blev chockad. haha

Gårdagen var för övrigt en väldigt bra dag, tack Elin och Julia, och EMD såklart!! ;) var ju som sagt och kikade på dom igårkväll också, dom hade lite längre framträdande och sen blev det autografskrivning och sådär, småsnackade lite med dom, GALET va snygg dom är, speciellt Erik<3 MUMS! tihi :)



Med dessa trevliga bilder säger jag därmed godnatt och på återseende :)
 

Kommentarer
Postat av: carrooo

Mummaaa!

2010-08-30 @ 09:33:16
URL: http://ingenjavlafantasi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0