torsdag

Det blev inte sån stressig dag som jag trodde det skulle bli. Eftersom vi jobbade så mycket med kick-offen hela dagen, fick vi sluta tidigare, redan strax före 2, så då cyklade vi upp på valla, efter att ha hämtat hem pannkakor från joker, tog det lugnt en stund och sen käkade vi. Måste bara säga, att trots att körkortsteorin är intressant, så kan den där boken vara ett riktigt sömnpiller när man är trött. Satt vid köksbordet och läste, men efter ett tag så kände jag hur jag var tvungen att läsa om samma mening om och om igen för att det skulle gå in och tillslut så somnade jag med boken som kudde och sov i 20 min tills Karin väckte mig och sa att det var dags att käka. Haha, så det kan bli ibland..
Efter käket så blev det då träning, och efter det intervaller. Jobbigt, men skönt! Efteråt alltså.. Sen trodde vi att vi skulle ha typ 15 min på oss att ta på oss grejorna igen och fixa iordning sig inför fotograferingen, men intervallerna gick fortare än beräknat och fotot blev lite uppskjutet, så vi fick ganska gott om tid på oss ändå, fast man var ju inte i fräschaste laget eftersom man inte duschat.. Ändå galet vilken hysteri det kan bli i ett tjejomklädningsrum inför en fotografering, speglarna var upptagna av minst 2st hela tiden, ibland 4 om det gick att tränga ihop sig, plattångar och hårfönar stod på för fullt och smink flög kors och tvärs och lånades av varandra. Lite kul ändå. Men tillslut var alla färdiga och fotograferingen kunde genomföras. Blev nog bra tror jag!
Efter träningen har det blivit lite chill framför tvn med Beverly Hills (love it!) och sen datorn. Nu ska jag lägga mig med körkortsboken innan det är dags att sova, hockeygym 08.00 imorgon!


Sakna sommarn!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0