22 augusti

Ursäkta den taskiga uppdateringen, men jag har faktiskt haft ganska fullt upp, otroligt nog.

I onsdags blev det som sagt klippning och färgning, blev helnöjd!
Torsdagen blev det inte något speciellt, kom tillbaka hit ner till Övik igen, träning och sådär.
Fredag blev det en dagstur till Sundsvall. For strax efter 8 och kom inte hem igen förrän strax efter 9 på kvällen, blev en heldag det kan man lugnt säga! Handlade lite småsaker och sådär på IKEA, finns ju typ hur mycket som helst att köpa, så det gäller att hålla fingrarna i styr och inte handla allt man vill ha! Sen blev det en sväng på Birsta City också, köpte en stickad tröja på Gina, ett par blommiga leggings på Indiska (vet att sommarn är typ slut men dom var så fina!) och fyra stycken färgade linnen på Cubus för 24kr/styck - det kallas värt!! Efter att vi återkommit till Övik och läggan igen blev det mest bara uppackning och sådär av alla saker som inhandlats.

Igår och idag har det varit flitiga ligan hos Markebys. Igår blev det förutom ett träningspass också början på storstädning av lägenheten (tror nästan aldrig den varit så skinande som nu!), ommöblering, handling på Ö&B, lagning av goomat och film. Idag har vi hunnit städa färdigt nästan hela lägenheten (bara hallen och toerna kvar, kirrar vi imorrn!), gått en promenad, spelat träningsmatch mot ÖSK/MODOs u-16 (inkl. cykling fram och tillbaka till Kempis), handlat på coop, haft besök av Frida och Julia och nu sitter jag vid datorn.

Är helnöjd med mitt "nya" rum också, har möblerat om totalt och gjort om till rosa touch, istället för orange. Har kommit in i nån konstig period just nu, har fått nå pippi på både rosa och blommigt, jag som aldrig varit speciellt mycket för något av det förut! Men nu bara älskar jag i princip allt som har med rosa och blommor att göra.. Konstigt sånt där..

I vilket fall så är det sista sommarlovsdagen imorgon, sommarlovet har gått sjukt fort!! Har inte så mycket planerat, ska träna och fixa klart sista städningen, måste nog ta tag i och försöka lära mig hantera den extrerna hårddisken som jag köpt, ladda över bilder och sådär till den, annars blir det nog bara till att ta det lugnt och njuta av sista dagen innan allvaret börjar igen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0