det knastrar så skönt, under mina skor

Kallt.
Det är riktigt jäkla kallt ute.
Imorse var det -23 och bitande kallt. Visst det går bra att vara ute ändå om man klär på sig ordentligt, men kinderna är ju svåra att klä på så det blir dom som får ta smällen. Stackars kinderna..

Nämen, idag är det den 14december, vilket innebär 10dagar till julafton, galet! Inhandlade dom allraallra sista julklapparna idag, så nu inväntar vi bara beställningarna så att alla går att färdigställa så är det fixat! Det är riktigt mysigt att handla julklappar tycker jag, visst att det går en hel del pengar, men det är det värt. Att få tänka ut vad var och en ska ha, och sen gå i dom julpyntade affärerna med julmusik i högtalarna, det ger riktig julkänsla. Sen är det ju bara att hoppas att alla blir nöjda och glada, då är det pricken över iet!

Dagen annars har varit en vanlig tisdag, förutom ett extra prov efter skolan, vilket gjorde att vi gick från 8 till 4, det är inte varje dag man gör det inte! Dock är det ju bara ett par dagar kvar i skolan, vilket gör att det går lätt att härda sånna här dagar =)

Nej, nu ska jag se om hotmailen vill samarbeta med mig, så jag kan ta fram mitt historiaarbete och jobba vidare på det, det är det allra sista som ska in innan jul!


snart bär det av hem igen!


Kommentarer
Postat av: therese

haha ditt p to the ucko...

saknar dig med......puss hjärta

2011-01-03 @ 18:19:27
URL: http://tth3rese.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0