14 februari

alla hjärtans dag, äh det behövs inga övriga kommentarer.

igår åkte vi till sundsvall på snabbvisit, slutade med seger, 3-2! riktigt skönt, med tanke på att vårat lag verkligen var juniorer igår, jag&karin äldst i laget, det säger väl allt..
damerna vann också mot segeltorp, grymt! + att damkronorna vann öppningsmatchen i OS mot schweiz, segerns dag alltså!

denna söndag har tillbringats på valla, storstädning av lägenheten, vilket var behövligt, det blev superfräscht och snart ska jag krypa ner i min nybäddade säng, alltid lika mysigt!
annars så var jag och syster ute på en långprommis i det superfina vädret, underbart skönt! det känns faktiskt som att våren är på väg, och vi välkomnar den!
har också fått lite plugg gjort, också nödvändigt, så nu kan jag gå och lägga mig med gott samvete.

imorrn börjar en ny vecka, nya tag..

the weepies - world spins madly on

au revoir

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0