2010

gott nytt år!
så har det nya året äntligen(?) kommit. det mesta av jullovet har passerat och snart börjar andra häflten av min gymnasietid, tiden går otroligt fort, och även om det känns som att man tjatar om det, så går det ju inte att undgå från att det faktiskt är sant.
jag är nöjd med det år som varit, även om det förstås alltid finns saker man skulle velat ändra på, men man kan inte leva sitt liv i tankarna "tänk om..". året som kommer ska jag försöka att leva i nuet, ha roligt, vara nöjd med mig själv och ta vara på tiden. dröm som om du skulle leva för evigt, lev som om det var din sista dag i livet.

julen iår innehöll allt den ska innehålla, mys, god mat, kalle anka, julklappar och att bara umgås med familjen, finns inget att klaga på helt enkelt.
nyår var roligt, riktigt kul faktiskt, inget att klaga på där heller...:)
sen har allt övrigt också bara varit bra, julmatch, träning, friåkning (många skratt! :)) och vännerna, ett riktigt bra jullov iår helt enkelt :)

nu är man iaf tillbaka i övik och idag vankas det match mot segeltorp, imorrn bär det av ner till katrineholm på regionsturnering, ska bli otroligt skoj! :)  

nej, nu tror jag att jag ska gå och göra nån nytta istället för att sitta här.
ska försöka lägga in lite bilder nästa gång, vilket dock inte lär bli förrän nästa vecka.. men den som väntar på nåt gott... ;) haha

au revoir

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0