hej

Hej bloggen, jag är tillbaka!
Jag har märkt att ju längre man skjuter upp att skriva, ju lättare blir det att låta bli och ju svårare blir det att börja igen. Men jag har lovat mig själv att när jag fixat en ny bloggdesign ska jag försöka. Så nu när det är fixat (genom bästa therese, utan henne hade det inte blivit av! PUSS) ska jag försöka hålla mitt löfte!

under den här tiden av frånvarighet från bloggen, har det hänt en del, skolan har börjat, vi har spelat matcher (med varierande resultat) också har jag lärt mig ett par saker, såsom följande:

- att springa ikapp mot ida, sasse, sannsell på halt underlag med hala skor, är INTE att rekommendera.
- kör man in i madde östling på isen, då tar det stopp!
- IQ-befriade unge, är tydligen för snällt när man är arg och ska säga något elakt! (:O)
- James Lucas Scott, är seriöst den sötaste killen någonsin, jag är kär!
- Det finns många konstiga engelska ord, som jag inte förstår. Det finns till och med hela böcker fulla av dom.
- I omklädningsrummet kan allting hända, även det oväntade. ( Se johannafallman.blogspot.com, inlägget Vad är skillnaden mellan Annie och vallakineserna? sista stycket ) 

Ute är det typ snöstorm! Helt galet, trodde nästan jag skulle blåsa bort imorse! Men jag klagar inte, är det vinter så är det vinter!

Nej, nu blire käk, sen träning, sen j-18 match troligtvis!

au revoir

Kommentarer
Postat av: sandra

fin blogg clara :)

2010-01-28 @ 11:50:21
URL: http://sandraasjolund.blogg.se/
Postat av: sandra

fin blogg clara :)

2010-01-28 @ 11:52:25
URL: http://sandraasjolund.blogg.se/
Postat av: therese

pussssssssss!

2010-01-28 @ 21:09:41
URL: http://tth3rese.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0