torsdag

så var sista skoldagen den här veckan avklarad, skönt!
imorgon bär det av ner till göteborg, dubbelmatch mot hanhals lördag/söndag.
rätt stor risk att man kommer bli less med 15timmars bussresa (enkelväg) men som tur är kan man ju sova!

för övrigt så kan jag bara tala om att det är väldigt farligt att gå ute i det här vädret, med mycket snö och blixthalka under. det fick jag uppleva igår, då jag drog typ årets kvadd.. mer säger jag inte...

ute är det verkligen vintrigt nu! helt galet mycket snö, and i LOVE IT! riktigt mysigt tycker jag :) dock är det ett minus när det är oplogat och seriöst, det kan inte vara e4an vi åkte till träningen idag?! helt klart hoppigaste vägen jag åkt, siick alltså..



i väntan på bussen till träningen igår.
tyckte att bilden visade ganska tydligt vädret just nu, men observera snön runt karins skor, nästan upp till knäna! :O

annars så är nya favoritlåten  INCU - You're my sun, UNDERBAR!

nej, nu blir det sängen, klockan står på 05.30!

natti!

 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0