2 juni

Ännu en dag närmare sommarlov. Är typ så jag ser det just nu, var länge sen jag längtade så mycket efter sommarlov som jag gör just nu, undrar vad det beror på egentligen?

Dagen började med backintervaller + hopp imorse på skyttis, tyyp nästan döden. Efter det var det bara att skynda allt man kunde, för att åka ut på Puttom. Värmde upp och lirade 9 hål innan det blev lunch. Åt raggmunkar för första gången i mitt liv, vet inte riktigt vad jag ska sätta för etikett på det. Var ju inte äckligt, men samtidigt inte bland det godaste man ätit. Blir nog en såndär maträtt som helt klart går att äta, men inte direkt är något jag skulle ställa mig och laga hemma.
Iaf så blev det då 18hål till efter lunchen. Gick riktigt illa att spela, men försökte njuta av solen och sådär så det funkade ändå. Kom hem typ kvart över 7, var helt slut. Var dock tvungen att gå ner till skolan och hämta cykeln. Eftersom Karins cykel blev stulen förra året då vi lämnade cyklarna där en gång över natten, så vågar vi inte riskera att lämna dom där igen. 
Efteråt blev det filmiddag och sen har det bara blivit slöande framför tvn. 

Imorgon har vi sovmorgon, plus att vi slutar klockan 1, det gillas starkt!

Tom Dice- Me And My Guitar  - ÄLSKAR!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0