changed planes

Japp, det har blivit lite ändrade planer. Åker nämligen hem till Åsele imorrn istället för på torsdag. Eftersom träningen imorrnkväll blev inställd och vi inte har någon skola, förutom avslutningen på torsdag, så kändes det värdare att åka hem imorrn och träna fotboll och så istället.

Idag har det varit fliitigaflickor på valla kan jag lova. Började dagen med att åka ner på skolan och tvärsnacka betyg med Gunilla, har fått alla betyg nu-är nöjd!, sen blev det en snabbis på stan och sen käk. Seeen blev det städning, tvättning och packning. Nu är hela lägenheten dammsugad, golven är våttorkade, hyllor och så är dammtorkade, sängarna renbäddade, alla filtar, kuddar och mattor är dammade och det är undanplockat och fint. Har dessutom tvättat alla lakan och även hockeyutrustningen. Har också börjat packa allt som ska med hem över sommaren, vilket kkommer bli en hel del kan jag lova! Men är vi inte duktiga, så säg? ;) 
Sen blev det iaf mat och träning. Efter 1h 50min i gymmet är kroppen rätt mör..

Resten av veckan kommer se ut såhhär ungefär;
Onsdag: intervaller på morgonen, packa och så, hemresa, fotbollsträning
Torsdag: Vet inte riktigt vad som händer, men träning iaf
Fredag: Vara i åsele och se avslutningen, sen får vi se vad kvällen har att erbjuda
Lördag: Åka tillbaka hit till Övik och se balen, sen vet jag inte
Söndag: Match!!! Åsele-Hörnsjö

Sen börjar sommarlovet på riktigt, faaast jag har det redan!! :) HIHI 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0