sista veckan

Så har sista veckan som SpIL2a börjat. Inte för att vi i SpIL2 kommer att göra typ nånting den här veckan, men iaf sista veckan av mitt andra år på gymnasiet. Känns konstigt ändå, nu har jag gått 2/3 av min gymnasietid, helt stört egentligen.

I vilket fall, helgen i korta drag. Hade lektion i ungefär 30min i fredags, sen blev det hemfärd. Tränade fotboll tillsammans med 6 andra tappra själar, innan det blev chill resten av kvällen. Lördag blev en väldigt lugn dag, körde rätt mycket bil och gjorde inte så mycket mer under dagen. Kvällen var egentligen planerad till Vilhelmina och dansgala, men efter mycket velande blev det att vi stannade hemma istället. Raggade runt ett tag med Carro (som tagit körkort- GRATTTTTIS! :)) sen blev det film och fruktsallad hos Therese, innan det blev en sväng på samhället och sen sängen.
Söndag bar det av till Hörnsjö. Jag och Karin körde dit, eftersom pappa och Hugo följde, och sen var det då matchdags. Började lite trögt, dom gjorde ett noll, innan undertecknad kunde sätta ett ett. Sen lyckades dom även rulla in 2-1 innan det var paus. I slutet av matchen hade vi riktigt mycket press på dom, men vi lyckades inte få in en boll. Så första förlusten för säsongen var ett faktum. Tungt.. Men revansch nästa helg, helt klart!
Efter matchen åkte vi tillbaka hem till Åsele, eftersom vi var lediga från skolan. Testkörde Hugos bil, så nu har jag kört 4 olika bilar i mitt liv, det tar sig! haha.. Sen blev det iaf Therese, film och fruktsallad, mys :)
Iförmiddags blev det gymmet och ett benpass, innan Hugo skjutsade oss till Solberg och bussen. Blev i princip bara att traska upp på Valla och byta om innan intervallträningen väntade. Spybacken 3x7 var det som gällde idag. Fruuuktansvärt jobbigt. Fick typ nå astmatjosanssvårtåandasgrej, men jag överlevde. Skönt att man slipper se den där backen nu på ett tag iaf.

Nej, nu blir det sängen. Imorgon blir det en kort sväng ner på skolan, iaf för att käka lunch, sen ska vi försöka städa och fixa i lägenheten, börja packa inför sommarlovet och så. För hörrni, det är bara 3DAGAR kvar till sommarlov, UUUUNDERBAAAAAAAART!!!! :)

pusss


Kommentarer
Postat av: Carroooo

TAAAACK! :D

2010-06-07 @ 23:30:03
URL: http://ingenjavlafantasi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0