tjeenna

Jaha, jag hade ju hoppats att det hade hänt något här, men icket. Lika stilla som förut... hehe

Nä men dagarna rullar på utan att den riktiga sommaren vill komma. Hade mössa och vantar när jag kika på a-lagets match idag, och det behövdes! För att vara juni är det INTE okej..

Annars så är ju också midsommar 2010 slut och finito. Blev folkrace, goooomat och trevligt folk :)

Imorrn börjar vecka tre av sommarlovet och imorrn är det även sista matchen innan sommaruppehållet. Personligen tycker jag att det suger att det inte är en enda match under hela juli. Vad är det för påhitt egentligen?? Det är ju då det är sommar, då borde det vara fotboll också! Men men..

Tänkte bju på lite bilder tagna med min fantastiska mobil, kvalitén kanske är som den är, men det får tålas ;)

     
Home, sweet home!        


Lite bilder på käket från midsommarafton =)
       

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0