snart helg

Nu är det nästan, nästan helg. Imorgon återstår en lektion, engelska som börjar 11.50, det kallas chill. Sen blir det hemresa med Calle och helg!

Den här dagen har också varit chill. Började 9.50 med svenska, fast jag tycker inte det kan kallas för lektion egentligen. Vi fick tillbaka arbeten som vi gjort, sen var det inte mer. Så det blev stan en stund, innan ledarskap stod på schemat. Nu är ändå det mesta fixat inför kick-offen så det känns bra. Dock har jag en känsla av att det kommer bli en massa sistaminuten fix ändå, men nu vilar vi över sommarn först, så får vi ta itu med det sen.
Sen blev det inte så mycket mer, en stund till på stan sen chill och mat och så. Sen var det möte på Kempis med laget. Lite genomgång inför nästa säsong och lite allmänt prat och så hade vi besök av Henrik Cedergren, asscoach Damkronorna och headcoach Damjuniorkronorna. Han pratade ganska mycket, men det var intressant.
Sen var det dags för hinderbanan, reena DÖÖÖDEN var det idag! Tog verkligen ut max hela tiden och helt sjuuuukt jobbigt var det, men det känns grymt bra nu efteråt. Däremot tror jag aldrig att cyklingen hem från Kempis varit så jobbig nångång. Förutom jättetrötta ben så hjälpte en sjuk motvind till att uppförsbackarna blev ännu jobbigare än vanligt.. 

Nej, nu väntar sängen, känner att det finns en risk att jag kommer slockna så fort jag lägger huvudet på kudden..

Natti!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0