åsele

befinner mig just nu hemma i åsele, skönt! åkte hem med pappa igårkväll efter dammatchen, som för övrigt slutade med förlust 3-4 mot brynäs.

hälften av sportlovet har redan gått, och vädret har nu rusat iväg och blivit någon sorts förtidigapriltövädergrejs, termometern har legat på ett par plusgrader nu dom senaste dagarna och det töar för fullt, jag förstår inte riktigt vad som händer.
dagen har hittills bestått av ett snabbbesök hos farmor och farfar och sedan hängt med therese. vi gick en prommis runt åsele, då det förövrigt började ösregna (:O) och pratade om typ allt och sen har vi bara tagit det lugnt och kollat tv och så :) ikväll ska jag följa med mamma på spinning, kommer bli jobbigt, speciellt eftersom jag har ganska bra träningsvärk i rumpan efter gårdagens gympass, men det kommer nog gå bra, blir skönt efteråt om inte annat! efter det blir det nog bara mys hemma skulle jag tro.. :)

tror det börjar vankas mat nu, höörs!

au revoir

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0