friday

fredag, i löwe it!
dagen har spenderats på skolan och avslutades med en säker seger över carlén i badminton - viktigt! (hur det gått tidigare behöver inte nämnas..) är dock alldeles slut i min högra underarm, är nog inte riktigt gjord för att spela badminton.. haha
sen tog ja det lungt, packade och så inför helgen, sen var jag och bagge och åt på joker :) sen blev det träning inför helgen och sen kom jag hem för typ en timme sen :)
förresten kanske jag ska berätta vad som händer ihelgen, det är nämligen distriktsturnering uppe i clemensnäs och vi spelar då för ångermanland. vi ska spela 4 matcher på två dagar, mot medelpad, jämtland/härjedalen, västerbotten och norrbotten. ska bli riktigt kul att få avsluta säsongen med flera matcher och mys med brudarna! :) det är bara fullt ös som gäller!
ska dock upp tidigt och iväg före sju, så det blir till att pallra sig i säng nu känner jag..

ha en trevlig helg!

au revoir

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0