hallå fredag, hallå lov!

så har det efterlängtade sportlovet äntligen infunnit sig, underbart! vädret är också riktigt najjs, solen har skinit hela dagen!
skoldagen idag gick fort, engelskaprovet gick bra, hoppas jag, men det var inte alltför svårt iaf. sen blev det träning, som gick riktigt bra, bra tempo och bra go!
ikväll lär det inte hända allt för mycket, kommer bli tidig kväll iaf, eftersom klockan står på 04.00 imorrn bitti... puh, bra start på lovet? nä men, seriefinal i div 1 imorrn mot munksund, alltså resa till piteå, och därav den tidiga uppstigningen. helgen kommer att tillbringas uppe i norrbotten, match imorrn mot munksund som sagt, och sen står luleå för motståndet på söndag!

nej, tror jag måste gå och fixa klart matsäcken för resan, sen blir det nog tvn resten av kvällen!

ibland vet jag bara inte vad jag ska göra, några få ord kan göra så mycket. helt plötsligt försvann den där känslan av att allt var bra, sen kom känslan tillbaka, allt flänger så mycket fram och tillbaka, det är jobbigt. jag tror jag bara ska försöka fokusera på allt bra och låta resten rinna av mig, orkar inte bry mig.

hur högt ska jag skrika, varje gång jag vill bli hörd?

au revoir


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0