helgen

helgen spenderades uppe i norrbotten, 2 matcher.
första matchen, mot munksund på lördan, slutade med en svidande torsk, 3-2. det, efter att domaren dömt bort 2 mål från våran sida, dom sista 3 minuterna ungefär. kom inte alltför många fina ord ur munnen på de flesta av våra spelare, där jag nog var bland de värsta.. men vad ska man göra? förbannad är en väldig underdrift på vad man var...
lördagskvällen var jättemysig, tillbringades på hotell i luleå, och vi var även och såg modo-matchen på storbildsteve på en pub, vinst - viktigt!!
söndagen innebar match mot luleå i coop arena, vilken vi vann med 8-0, ett mål och två ass från min sida, helt okej.
sen blev det buss hem, efter käk på max.
idag vaknade jag strax före 10, fastän jag inte hade tänkt kliva upp före 11, hmm, var första gången på väääldigt länge som jag vaknat före klockan och inte kunnat somna om..
sen tog jag och karin en prommis ner till stan och kollade runt lite. köpte ett linne på gina och ett par skor på H&M :) sen kom pappa och hämtade oss och sen har vi bara tagit det lugnt :) ute är det riktigt töväder och det blåser som tusan! höll nästan på att blåsa bort där nere på stan ett tag!

nu ska vi iväg och käka på matkompaniet, sen blir det arenan, modo-skellefteå! håller ju egentligen på skellefteå före modo, men ikväll är det viktigare att modo vinner, så jag byter sida för en kväll.. ;P haha

au revoir

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0