helgen

Va hemma i åsele ihelgen, för första gången sen jullovet, det vill säga 2 månader sen! Galet skönt kan jag lova!
tiden spenderades med att åka skoter (fick även provköra för första gången i mitt liv! jag vet, jag är en väldigt udda åselebo...), se hockey, vara med vännerna och vara ute och träffa annat roligt folk som man inte träffat på allt för länge. En väldigt lyckad kanon helg helt enkelt!

Nu har två av den här veckans skoldagar också passerat och nästa vecka är det lov, uunderbart! Dock verkar det inte så troligt att man får fara hem något...:(

Ikväll väntar match med juniorerna, sundsvall i arenan, usch det kommer bli svettigt..

måste väl lägga till att curlingdamerna tog OS-guld (igen!) och johan olsson knep ännu ett brons. Nu är OS över, och ack va fort det gick, kommer bli tomt nu ett tag framöver.. Kanada tog också OS-guldet i hockey, efter en riktig rysare mot USA, spännande var ordet!

Oj, nu går bussen om 3 minuter, hörs!

au revoir


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0