hojj

oj, här har det varit stiltje ett tag ser jag.
en snabb resume av vad som hänt sen sist; jag tillbringade ju nästan hela helgen hemma i åsele, mestadels med bästatherese, hade hur mysigt som helst! 
i fredags vann damerna borta mot AIK, i söndags blev det förlust mot samma AIK, för att sen i måndags bli vinst igen och så var semifinalplatsen fixad, grymt! blir brynäs i semi på lördag, hoppas och tror verkligen att det blir en final i år och sen kan ju allt hända! 
i måndags hände också mindre roliga saker, som dock gick bra, men ändå skrämde mig rejält.. tur det finns rutinerade människor i ens närhet som ställer upp och hjälper till när man själv står som handfallen..
tisdag och onsdag var man tillbaka på skolan igen, inte efterlängtat direkt, men det är ju lov snart igen, så man härdar.
idag har vi varit lediga, operation dagsverket för insamling till haiti. har egentligen inte gjort så mycket, pallrade mig upp klockan 7 för att fara ner på arenan och träna med jocke. ändå en bra start på dagen, även om det var sjukt jobbigt att kliva upp. sen har jag handlat, skrivit på min svenskanovell och varit nere på skolan och tränat lite golf. var ett tag sen och det kändes, ringrostig var ordet! 

det har snöat typ hela dagen, jobbigt skulle jag vilja säga. onödigt också för den delen. jag brukar vanligtvis inte direkt längta efter sommaren, jag älskar ju vintern, men nu längtar jag efter sommaren. jag längtar efter sol och efter värme och jag vill ha det nu, helst. 

nej, nu måste jag dra mig iväg. ska ut till kempis och spela sista seriematchen för iår med juniorerna, mot löven. höörs!

au revoir   

Kommentarer
Postat av: madde :)

har det hänt någt?

Tycker ni ska dra er hemmåt så man får träffa er snart igen. :) Puss

2010-03-18 @ 18:02:34
URL: http://maadddea.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0