hallå där

Så var drygt halva veckan avklarad och med dessa dagar diverse saker. Såsom lite tester, däribland rörlighet, 30m, harres, beep och cooper. Är väl ändå hyfsat nöjd med resultaten, även om det alltid kan vara lite bättre! Men har ju en sommars barmarksträning framför mig, så det borde gå!
Barmarken har också dragit igång, dock bara lite lätt än så länge eftersom det är tester den här veckan, men det ska nog bli jobbigt så det räcker och blir över framöver!
Har även avslutat MatteC kursen, gjorde sista provet idag, vilket gick bra, men tog sin tid - nästan 2 timmar satt jag! Känns bra, men ändå lite tråkigt. Tycker ju liksom om matte, så lite tomt känns det att det inte blir något mer nu..
Har också lämnat in sista religionsuppgiften, sekter, och är nästannästan klar med naturuppsatsen. På fredag förmiddag vankas det nationella i engelska, läs- och hörförståelse, och jag måste medge att jag känner mig lite nervös, det är trots allt dom svåraste delarna. Men det är bara att köra på och hoppas på det bästa!
Imorgon väntar veckans chillaste dag, börjar 09.50 och slutar 13.00 - det är så det ska va!
På fredag blir det hemfärd till kära Åsele, för på söndag väntas det seriepremiär! Ska bli kung! Dock missar vi lagavslutningen vilket är tråkigt, men det är bara att inse - man kan inte vara överallt.

Tror nog det var allt som hänt, händer och ska hända just nu.

Juust, måste bara tillägga att jag tror att våra grannar upstairs (ÄNTLIGEN) har börjat inse hur väl allt dom gör hörs hit ner, så dom kanske skärper sig lite framöver ;P

Nej, nu ska jag lägga mig och läsa några sidor i "Simmar-Emma; Min kamp mot bulimin". Väldigt rörande och läsvärd historia!

Natti!

au revoir


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0