heello my friend

Jag vet att jag inte har uppdaterat på ett par dagar, men som ursäkt har jag faktiskt att jag inte har suttit vid datorn på heela helgen, inte på riktigt sen i fredags förmiddag faktiskt. Har varit ganska skönt att inte sitta vid dumburken på ett par dagar, vilat upp sig från den liksom. Eller nåt sånt.

I alla fall så har helgen bestått av chill, träning, mat, mys, ledarmöte inför fotbollsskolan - ska bli kul!, övningskörning och fotbollsmatch igår! Matchen vann vi med 4-0 mot Vilhelmina, kunde dock blivit betydligt fler mål, men vi fick in 4 iaf, och vann matchen så det är huvudsaken! :)

Dagen började med fys på skolan imorse, innan det blev 2 lektioner och sen hem. Chill ett tag innan träningen vilken bestod av backintervaller, döden! Fyyyy va jobbigt säger jag bara! Mjölksyra upp över öronen kan jag lova! Men vi överlevde dessa också. Dock har vi nya på schemat imorrn bitti uppe på skyttis, samma mördarintervaller som förra veckan... Bara att bita ihop och få det gjort, underbart skönt efteråt!

Annars så tror jag inte att jag har så mycket mer att säga. Är typ 2,5 vecka kvar i skolan, ungefär. Har bara en kortredovisning på naturen på onsdag och sen engelskaredovisning på fredag kvar, sen är nog allt klart vad jag vet! Känns underbart skönt, men ändå lite drygt att gå i skolan när man inte har något att göra. Men det är bara att köra på, tror att dom här veckorna kommer att gå grymt fort ändå, så det är nog ingen större fara.

Nu ska jag lägga mig och läsa, sen ska jag sova, är dödens trött!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0