helgen

Så var Valborg 2010 över. Helgen spenderades som sagt nere i Älvkarleby på träningsläger.
En kort sammanfattning;
Fredagmorgon kvart i sex åkte vi iväg, vi kom fram, käka lunch, gick ut och lirade 18hål, sen blev det lite träning och sen sängen. Dock var det riktigt kallt, tappade nog känseln i fingrarna där ett tag, lite halvsvårt att hålla i klubban då, om man säger så...;P
Lördagmorgon strax före sju bar det iväg till banan, frukost och sen ut på banan. Efter 36hål, lunch, middag och lite ploj, blev det stugorna och sen sängen. Vädret var väldigt varierande med både starka vindar, rejäla regnskurar och sol.
Söndagmorgon (imorse) ringde klockan 05.00, då var det bara att traska sig upp, städa ur stugorna och sedan åka iväg till banan. Efter frukost och en något snabb uppvärmning blev det spel 18hål, första start 06.45 (vi var helt klart först ut, inget snack!) Sen blev det lunch, dusch och sen bar det av norrut igen. Ca 18.00 var vi hemma på kära Valla igen. Vädret idag har varit soligt men väldigt blåsigt.

Ja, som ni ser så kan man hinna mycket på tre dagar om man är effektiv. Något mer spännande har jag nog inte att berätta, i veckan blir det fystester plus att barmarksträningen drar igång.

Nu ska jag gå och göra en smoothie, sen blir det sängen!

Varför känns allt så förbannat motigt hela tiden? Jag vill hitta inspiration, motivation och glädje i det jag gör igen...

au revoir

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0