nytt försök

Ja, eftersom det laggade igår så blir det en kortis om gårdagen nu istället.
Började som jag redan sagt med tester på morgonen, styrketesterna och jag är faktiskt nöjd, gick liksom helt okej :) Är också nöjd att testerna är över för den här gången, nu behöver vi inte göra om dom förrän till hösten - SKÖNT :)
Dagen fortsatte med 2lektioner, sen blev det käk och sen träning-intervaller, 800meters. Puuh, sjukt jobbigt vare, men ack så skönt efteråt kan jag lova! Speciellt också efter cykel fram och tillbaka till Kempis. Resten av kvällen tillbringades framför datorn, med blandat plugg och annat. Är nu helt klar med naturuppsatsen, blev 13 sidor om ätstörningar med inriktning på anorexi, blev lite onödigt mycket egentligen, men det var så intressant att det helt enkelt inte gick att sålla bort mer! 

Dagen började med en underbar sovmorgon, varefter engelska stod på schemat. Har muntliga nationella i EngelskaB imorrn, känns lite smånervöst, men skönt att få det bortgjort. Efter det har vi bara en uppgift kvar i engelska, vi ska redovisa något inom våran egen kultur. Utan närmare detaljer kan jag säga att det kan bli väldigt spännande.. hehe 
Annars idag så har jag bara haft en till riktig lektion, religion, där vi såg en film om olika typer av ritualer, helt sjukt vad mycket galna ritualer det finns runt om i världen!
Sen blev det lite teori där vi börjat prata om vår mentala styrka och hur vi ska utveckla och träna den, känns som att det finns en hel del att jobba med.

Nu i eftermiddag har jag faktiskt stekt lite ute på balkongen, solen skiner ute och det är underbart skönt! Men nu är det dags att börja göra mat, sen bär det av ut till Kempis för träning, styrka.

Får se om jag skriver ikväll igen, känner mig väldigt inspirerad till bloggning just nu, så jag måste väl passa på. hehe

Nu, käk!

au revoir

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0