schteeek

ÄLSKARÄLSKARÄLSKAR VÄDRET! Måste bara börja med att säga det!!

Bröt av mitt gamla vanliga mönster med att berätta om dagen med ett litet tankeinlägg där innan. Men det kommer ett inlägg om dagen också.
Började med en uppskattad sovmorgon, innan det bar av till stället som visade sig heta Skommarhamn (är nästan helt säker). Det var verkligen underbart vackert där ute! Vilken utsikt och vilket läge! Fantastiskt, underbart vackert och härligt!
Iaf så började vi med att käka lunch, pannkakor, sylt och grädde serverades ute i solen. MUMS!
Sen så hade vi planerat en femkamp för barnen, så vi körde igång den och efter lite småkaos så gick det tillslut vägen och alla grenar genomfördes av alla barn. Tror faktiskt att dom hade ganska kul allihopa, så det var ju bra! Nu var klockan typ halv 1, så då hade vi inte mycket mer att göra, så vi fick åka hem, hur chill va inte det?! Så eftermiddagen har ägnats åt schtek på balkongen, lite tennis, lite bollattjning och en isglass.

Nu ska jag gå och se hockey, sen blir det käk innan cykeln och jag drar ut till kempis för hinderbana.

Tror jag ska sluta med au revoir i slutet av varje inlägg. Börjar bli lite smått less på det, plus att jag vill kunna avsluta ett inlägg helt plötsligt ibland också. Typ såhär


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0