sista dagen i maj

Orkar typ inte blogga nu under helgerna, så det blir liksom alltid ett litet uppehåll över varje helg, men det funkar ju det med.

Iallafall så var det ju som sagt inventering i fredags. Dygnet blir väldigt konstigt när man är uppe sådär tidigt har jag märkt. När man tycker att typ halva dagen har gått, då är klockan typ 10, himlarns konstigt. I vilket fall så började det helt okej, fick skoavdelningen så det var chill. Men sen blev det lite jobbigare saker, men man överlevde ju det också. Efter det blev det engelskaredovisning och sen hemfärd. Kom hem redan runt 2, så det var riktigt najs :)
Chillade fram till träningen, vilken jag klev av för att jag kände mig väldigt sliten, och när jag kom hem visade det sig att jag hade feber, så det förklarade ju saken. Blev bara lugnt resten av kvällen och tidigt i säng. Sov hela 12 timmar innan jag vaknade och febern försvann med dessa timmar. Skönt!
Lördagen tillbringades sedan med Therese och Anna, tog det mest bara lugnt, med bland annat gofika på Kronan och annat mys :)
Sen blev det söndag och matchdag! Jag och Karin körde halva vägen var upp till Storuman och det gick faktiskt riktigt bra :) Sen var det då match, vilken vi tillslut vann med 2-0! Grymt skönt var det! Jag fick också smälla dit en balja, så det var inte helt fel :) Emelie gjorde andra målet.
Efter matchen så blev det rycket, eftersom vi skulle hem till bussen. Så igårkväll var vi tillbaka här i Övik igen.

Idag var det först HGfys imorse, sen 2 lektioner - kickoffen börjar faktiskt arta sig, fantastiskt! Sen blev det käk och så innan träningen. Spybacken var det idag och jobbigt vare! Men det går nog seriöst inte att bli jobbigare än backen vi körde förra veckan, helt seriöst det var det jobbigaste jag någonsin gjort. Men som sagt, bara namnet spybacken säger ju en hel del också..

Nu ska jag nog börja gå och lägga mig faktiskt. Imorgon väntar vandring ute nånstans jag vet inte var. Men eftersom solen och värmen har börjat hitta tillbaka kan det nog bli en ganska skön dag, hoppas på det iaf!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0