skrämmande tanke, egentligen

I samband med nätmobbningen vi hade igår, kom vi in på det här med hur officiell man är på nätet. Om man tänker efter så är det egentligen ganska skrämmande. Vem som helst kan hitta min blogg och läsa om mitt liv, vad jag gör och titta på bilderna som jag lägger upp. Nu är ju inte jag speciellt populär, och inte som dom här bloggarna som har typ 30000 läsare per dag, men ändå. Jag har ju ingen aning om vem som läser. Jag skulle därför, och för att det är roligt, gärna uppskatta om ni som läser nångång ville slänga in en kommentar, bara sådär, inga krav, men om ni känner för det liksom!
Samma sak med hur officiell man är, gäller det ju om man tänker på typ hitta.se och eniro, vem som helst kan kolla upp vilket nummer jag har, och vars jag bor. Skrämmande tanke egentligen, men ändå så vill, och kan, man ju nästan inte göra så mycket åt det. Man vill ju liksom vara kontaktbar för dom människor som faktiskt vill nå en, och i det stora hela så är det ju mest vettiga människor där ute. Men ändå, en ganska skrämmande tanke om man tänker efter..

Kommentarer
Postat av: Lovisa

Jag läser den, och du vet knappast vem jag är! ;D Haha!

2010-05-20 @ 16:37:28
URL: http://tjofisablogg.blogg.se/
Postat av: Lovisa

Jag läser den, och du vet knappast vem jag är! ;D Haha!

2010-05-20 @ 16:37:48
URL: http://tjofisablogg.blogg.se/
Postat av: emilia söderström

Jag läser! (:

2010-05-24 @ 18:45:53
URL: http://emiliasoderstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0