sommaren är påväg!!

Sitter inne, lite halvt blöt och lyssnar på Melissa Horn just nu. Ute vräker regnet ner, och jag hann bli en aningens blöt eftersom vi var ute och krattade när det började ösa ner. Men annars så måste jag säga att det känns som att det är sommar ute! Galet varmt trots att solen inte ens är framme! Det är till och med varmt fast det regnar, hur härligt är inte det? :)

Gårdagen var en riktigt bra dag :)
Började med lite övningskörning, sen for jag, Karin, Therese och Anna på Lappvallen och lirade lite boll, tränade skott och sådär, behövligt! Sen blev det lite krattning, innan middagen skulle förberedas. På menyn stod grillat! MUMSMUMSMUMS!! Vi grillade kyckling och fläskfilé och till detta serverades potatissallad, klyftpotatis, tsatziki, hjortronsås, bearnaisesås samt grönsaker. Till efterrätt blev det grillade bananer med glass och chokladsås. GRYMT gott vare, alltihop! Kvällens grillare var C.Markeby, vilket säger det mesta ;) Vi satt ute och åt och pratade och det var underbart härligt och sommarkänslorna går inte att förneka!
Efter maten lattjade jag och Karin lite boll på gårn, innan det blev Therese, Anna, Agnes, Oskar, Jon och Emil. Vi började med att hyra film, vilken ingen av oss såg på, utan istället blev det så att vi såg sista perioden av hockeyn och spelade lite kort på Oskars altan. Sen vid typ 11 gick vi ut och spelade brännboll i mörkret, när vi spelade sista gången så såg ingen av oss bollen överhuvudtaget, utan man fick köra på känsla och försöka höra var bollen landade och sen springa i den riktningen ;P Galet kul hade vi dock! Mångaaaa skratt :)
Efter det for vi hem till Oskar och spelade lite kort och tittade i gamla skolkataloger, innan det blev hem och sängen.

Dagen hittills har bestått av körning, lunch och krattning, vilken då blev avbruten av regnet. 
Senare ska jag på spinning och sen blir det fotbollsträning, sen får jag se vad kvällen har att erbjuda! :)

Nej, nu har det slutat att regna, så jag tror att jag ska gå ut och fortsätta krattningen..

Hörs! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0