tankar

Har just sett klart Sverige-Frankrike i hockeyVM, blev tillslut svensk vinst med 3-2, men det var inte speciellt övertygande. Men bra att dom vann iaf, och sen är det bara att hoppas på att dom skärper till sig i fortsättningen.

Framtiden, vilken jobbig innebörd det ordet har alltså. Jag vet att jag har ett år kvar i skolan, men vad händer efter det då? Skola? Utbildning? Jobb? Hockey? Jag vet att jag inte behöver komma på nu vad jag vill göra, men vips så har året gått också står man där utan den blekaste aning om vad som ska hända därefter. Har i alla fall börjat fundera lite smått, börjat kolla lite olika broschyrer med utbildningar och diverse, men just nu känner jag inget som lockar direkt jättemycket. Förhoppningsvis kommer det väl något som känns lockande så småningom, men jag hoppas att det inte dröjer allt för länge.

Aja, slut på sånt där jobbigt funderande, nu väntar sängen och imorrn blir det hemfärd!

Just nu är det Melissa Horn som strömmar ut ur högtalarna hos mig, älskar hennes musik och framförallt texterna. Vad ska jag skriva för att du ska bli berörd? Hur högt ska jag skrika varje gång jag vill bli hörd?

au revoir

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0